Weet je hoe ik me voel?



Tijdens de voorbije 2 weken werkten we rond de gevoelens blij, verdrietig, boos en bang.

We toonden deze gevoelens met heel veel expressie. We vertelden over de verschillende gevoelens: 'Wanneer ben ik boos?', 'Waarom ben ik soms blij?', 'Wie troost mij wanneer ik verdrietig ben?',...

De kleuters maakten een gevoelsmeter waarop ze kunnen aanduiden met een knijper hoe ze zich voelen. Hopelijk mogen ze de knijper zoveel mogelijk op blij laten staan.

Ook muziek die kan blij, boos, verdrietig of bang klinken. Met een masker op ons hoofd dansten we op de juiste muziek. De blije muziek viel toch het meest in de smaak.


Kijk je ook eens mee naar de foto's?




Gelukkige verjaardag Juliette!









Gelukkige verjaardag Olivia!

Reacties

Populaire posts van deze blog

schoolreis

oma en opa

Nog enkele foto's!